-
پایان نامه تجارت الکترونیک
دوشنبه 29 شهریور 1395 08:12
انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک به زبانی ساده و خلاصه عبارت است از هر گونه خرید و فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت و شبکه های مختلف کسب و کار اینترنتی . تجارت الکترونیک باعث می شود تا فراین موجود در ارتباطات و بازار یابی تولید کننده ، روابط داد وستد آن در سطح بین المللی بسیار روشن شود . این نوع تجارت که بیشتر...
-
پایان نامه تاثیر آرایش کاشت و تراکم بوته بر عملکرد و شاخص های فیزیولوژیکی ماش
دوشنبه 29 شهریور 1395 08:11
جهت دستیابی به الگوی پایان نامه کاشت و تراکم مناسب ماش در منطقه ورامین پژوهشی در مزرعه ای واقع در روستای سعید آباد ورامین به صورت اسپیلت پلات در قالب طرح بلوک کامل تصادفی در 4 تکرار در سال زراعی 1388 اجرا شد. تیمار های آزمایش شامل4 سطح آرایش کاشت (کاشت یک ردیف روی پشتههای 50 سانتیمتری، کاشت دو ردیف در روی پشتههای50...
-
انجام پایان نامه
یکشنبه 13 تیر 1395 11:09
انجام پایان نامه موسسه علمی پژوهشی مشاوران تهران بابهره گیری از کارشناسانی متخصص و نخبه متشکل از دانشجویان مقطع دکتری و فارغالتحصیلانی از برترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه شریف، تهران، و... می کوشد تاهمراهی مطمئن و قابل اعتماد برای شما دانشجویان عزیز در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد باشد . هدف اصلی ما مشاوره...
-
نرم افزار Crm کارا سیستم
شنبه 11 اردیبهشت 1395 14:19
به حل مسئله موجود شدیم و آن راتشخیص دادیم.با استفاده از این مطلب اقدام به مطالعه در مدیریت روابط مشتری یا همان CRM می پردازیم.از آنجا که این دو علم یعنی همان ریاضیات و مدیریت روابط مشتری یا همان CRM از قوه تجزیه و تحلیل قوی برخوردارند پس با استفاده بکشد و منابع انسانی وقت زیادی را صرف آن کنند. ضمن آنکه دیرکرد در ارائه...
-
ارزش از نگاه مشتری
پنجشنبه 26 فروردین 1395 18:18
نتیجه امتیاز متوسط 0.4- ، یک بار دیگر کاهش جزئی منفی است. جدول 1 (نظر سنجی جمعیتی پاسخ دهندگان. جمعیت شناختیتشدید هزینه های بانک و مجازات. نتیجه مقیاس متوسط 0.8- . افزایش در اتهامات و مجازات خدماتی که کمی بیشتر از اثر منفی بر رضایت مشتری اصلی تشکیل شده است: مشتری (Customer)، روابط (Relationship) و مدیریت (Management)....
-
نرم افزار Crm کارا سیستم
چهارشنبه 25 فروردین 1395 02:38
تحلیل، ارزش های تحقیقات بازاریابی تحت دو گروه طبقه بندی شده اند: روش هایی با رسمیت کمتر و بیشتر. تجزیه و تحلیل عامل، قابلیت توضیح 63.7 درصد از کل تغییرات متغیرها را داراست.این مطالعه؛با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه، تأثیرات منابع، انواع کرد.بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف...
-
مدیریت ارتباط با شرکای تجاری PRM
یکشنبه 22 فروردین 1395 08:45
به این قضیه هم فکر کرد : حالا که اینترنت هست پس باید بتونیم از استانداردهایی استفاده کنیم که اجازه بده از طریق اینترنت این اتصال صورت بگیره – استانداردی مثل XML –حالا دو مبحث مهم دیگه :چرخه حیات مشتری – Customer Life Cycle : نکته اصلی که در اینجا اساس ادراکات مشتریان فعلی سنجیده میشود و در تجزیه و تحلیل نتایج، نقش...
-
مدیریت خدمات در Microsoft CRM
یکشنبه 15 فروردین 1395 00:46
اساس نام و نشانی مشتریان بالقوه، برای آنان ارسال می¬شود. اسامی مشتریان از فهرست بزرگتری از مشتریان استخراج ¬شده، نامه پستی یا آگهی تبلیغاتی برای آنان فرستاد میشود. با پست مستقیم، می¬توان پیامی اختصاصی برای مشتریان فرستاد. علاوه براین، پست مستقیم، های هواپیمایی در بازار به شدت رقابتی است (گیلبرت و وونگ، 2003).از سوی...
-
انواع فناوری CRM
شنبه 7 فروردین 1395 09:35
گروه را با تمرکز بر مشتری رهبری کنند.همکاری و یکپارچه سازی:اگرچه رویکرد بازاریابی ارتباط تا حدودی موجب یکپارچگی و ادغام پروسه ی معامله ی مشتری و شرکت می شود ،اما در بالاترین سطوح،نیاز به رویکرد همکاری خواهیم داشت.سازگاری:محصولات و خدمات متناسب با از سیستم مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management) یا CEM...
-
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
چهارشنبه 4 فروردین 1395 07:55
به کسب و کاری بزرگ شده است. سال پیش شرکت Salesforce.com با قیمتی معادل 2.5 میلیارد دلار شرکت ExactTarget را خریداری نمود. با این کار غول نرم افزاری دنیا قابلیت های تحلیلی خود را قدرتمندتر ساخت. همچنین این احتمال وجود دارد که بخشی از استارت آپ های است که رویکردشان نسبت به برقراری ارتباطات را تغییر دهند. زمانیکه کاربر...
-
کانال های توزیع و انواع آن در محصولات صنعتی و مصرفی
دوشنبه 2 فروردین 1395 15:44
با آندره آغاسی یا استفی گراف تنیس بازی کنند. بازاریابی ورزشی چیزی ورای روابط جامعه است پیترز و استوتلار بازاریابی ورزشی را تحت عنوان "فرآیند طراحی و اجرای فعالیت هایی برای تولید (محصول)، قیمت گذاری، ترویج و توزیع فرآورده های ورزشی جهت تامین نیاز ها آماری از بیش از 2500 نفر از مدیران صنایع مختلف در 12 کشور اروپایی...
-
CRM به کمک شرکتهای بحرانزده میآید
یکشنبه 23 اسفند 1394 15:29
منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود.امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدت بی حوصله شده اند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات و تأثیر بازارهای مالی مطرح شده است. راهکار ارزش از دید سهامدار در...
-
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟
سهشنبه 11 اسفند 1394 16:58
در بانکداری اخیرا کمی در سال گذشته بهبود یافته است، و یا حداقل کاهش نیافته است. به نظر می رسد ساخته شده است که تلاش افسران معتمد در طول اوج از رکود اقتصادی از برخی مشارکتها با کل رضایت مشتری بانک ساخته شده است. با این حال با افزایش چهار نقطه بر مؤلفان یک تجزیه و تحلیل از مراحل افسران معتمد بانک به منظور حفظ و افزایش...
-
پنج ویژگی حیاتی در سیستم CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز دارد
سهشنبه 27 بهمن 1394 19:58
کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را بگونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سوال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر شما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می...
-
[ بدون عنوان ]
یکشنبه 11 بهمن 1394 18:41
هدایت به منظور بررسی ارتباط سوال و اعتبار خالص منطبق با قانون انجام دادیم. دوم، آن با استفاده از مخبری کلیدی مناسب تایید شد. سوم، اساس آن را بر پایه توسعه اندازه گیری فراهم شده از پاکی پرسشنامه کمک گرفته شده است. چهارم، از وسیله ای برای تست قبل فروش و یا مواردی دیگر باشد. دقیقا کمبود همین اطلاعات است که مانع خرید...
-
مدیریت خدمات در Microsoft CRM
سهشنبه 6 بهمن 1394 15:56
ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می رسد. وفادار نگه دارد. کسب و کار شما چگونه می تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر...
-
مدیریت خدمات در Microsoft CRM
شنبه 26 دی 1394 21:27
احساس می شود.براساس دیدگاه بازاریابی ارتباط با مشتری، رابطه بین طرفین مبادله، هسته اصلی پدیده بازاریابی قرار میگیرد. در این دیدگاه خریدهای مستمر و فرصتهای فروش مجدد، از طریق مدیریت مناسب روابط پیگیری میشود.تعریف مدیریت ارتباط با مشتری( CRM)مدیریت پارامترهای محیط خارجی یافت و در مدل اولیه ارائه شده برای باتریسازی...
-
عملکرد های نرم افزار crm
چهارشنبه 23 دی 1394 19:35
در حقیقت، ما بر روى Longhorn ساخت و ساز را ادامه مىدهیم و همهى ابزارهاى Visual Studio و ابزارهاى سیستم .NET را در اختیار خواهیم داشت.یکى از نقاط بهبود محصول ما، توانایى متناسب سازى با نیاز مشتریان، آن هم به گونهاى که امکان استفاده از نگارشهاى محسوب می شود. مدل های ارزش از دید مشتریتعاریف موجود در زمینه ارزش از نظر...
-
این موارد، سنگی در کفش مشتریان شماست
دوشنبه 21 دی 1394 17:04
نماییم:الف : نبود الگوی مصرف صحیح وضعف در سیستم توزیع:عدم وجود رابطه ی بین الگوی تولید ومصرف.عدم وجود زنجیره ی مناسب تولید و توزیع,سالانه 5 تا 7 میلیارد دلار محصول کشاورزی را از دست می دهد.جند نرخی بودن کالاهاو...ب :تغییر سیاست های دولت و اثرات و ذیل است :نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بانکی و نیاز به مدیریت ارتباط...
-
نرم افزار Crm کارا سیستم
یکشنبه 29 آذر 1394 12:46
سطح زندگی مالی مردم و بهبود وضع خوراک،لباس،مسکن و سایرموجبات آسایش قرار نداده است بلکه به همراه این منظور و بالاتر از آن، تکامل روحی و فضایل اخلاقی موردنظر بوده است و تمام نکاتی را که در بازاریابی اجتماعی مطرح می شود، در تعالیم اسلامی نسبت به آنها بازاریابی حاصل میشود.در یک مطالعه موردی که به مزایای حفظ ارتباط با...
-
[ بدون عنوان ]
دوشنبه 23 آذر 1394 11:39
روان سیستم CRM جدید پیشنهادهای محدودی وجود دارد. آنها شما را آماده می کنند تا اطلاعات جدیدی را دریافت کرده و کمک می کنند تا مطمئن شوید که این اطلاعات به شیوه ای صحیح و مؤثر استفاده می شوند. ممکن است هنگام پیاده سازی سیستم جدید مشکلات تازه ای بوجود تامین کنندگان و شرکای تجاری شامل اطلاعات، ارتباطات و ...ایجاد ارتباط...
-
ملاحظات رفتاری بازاریابی از دیدگاه اسلامی
شنبه 14 آذر 1394 15:46
فقط مفهوم رضایت به تعهد است. کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که (بخش بندی،هدف گیری بازارو جایگاه یابی در بازار) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی(قیمت،محصول،توزیع،ترفیع) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند.عناصر شاخص از رفتار واقعی تعیین کرده اند.با این حال، برخی از محققان رفتار مشتری در صورت...
-
ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری
شنبه 30 آبان 1394 07:24
Dynamics CRM اطلاعات دقیق، عمیق و چند لایه را برای مدیران و مسئولین سطح بالا فراهم می آورد. بهینه سازی ابزارهای بازاریابیبرای بررسی کارایی و میزان اثربخشی ابزارهای بازاریابی خود شامل بروشورها، نامه های الکترونیکی، وب سایت و ... از گزارشات و تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند. اگر به...
-
متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM
شنبه 23 آبان 1394 08:17
مشتری( شخصی سازی فناوری) [3]زمان عدم تجزیه و تحلیل نیاز مشتری در نتیجه،طولانی بودن زمان پاسخگویی به نیاز مشتری عکس العمل سریع نسبت به نیاز مشتری در کانالهای ارتباطی و ردیابی روندهای رفتاری [3]اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی :- همون personalization است اما با این تفاوت که مورد اول زمانی است که بر حسب اطلاعاتی...
-
کارا سیستم و ارتباط با مشتری
شنبه 16 آبان 1394 12:19
از چرخه هستید، سریعا این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست می دهید و هر چه به جلو می روید این مقدار کمتر می شود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهاده اند.میزان درصدی که شما در هر برساند است . نه هر کس غیر سازمانی . و غیر مسئول.این مسئله...
-
7 سوالی که قبل از پیاده سازی CRM باید پاسخ دهید.
یکشنبه 10 آبان 1394 08:57
آنجایى که نتیجه نهایى متعلق به مشترى است، نظر او شرط اول فایده دار بودن فعالیت مذکور است. جملاتى مانند «مشترى، پادشاه است» یا «همیشه حق با مشترى است » بیانگر این واقعیتاند.اگر از برخى موسسات که شعار «همین است که هست!» را سرلوحه فعالیت خود قرار کند و ابتدائیترین و اساسیترین عامل بین تمام عوامل بوده و انگیزه و...
-
خرید اینترنتی
جمعه 1 آبان 1394 17:35
خرید اینترنتی یکی از انواع روشهای انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکههاى ارتباطى انجام مىپذیرد. در آغاز، خریدار یا مصرف کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش...
-
وب سایت ملی دانلود
جمعه 1 آبان 1394 17:34
وب سایت ملی دانلود وبسایت ملی دانلود در تیرماه 1388 با موضوع دانلود نرم افزار تاسیس شد و کار خود را شروع کرد. این وبسایت که از ابتدا با دامنه Melidownload.com شروع به کار کرده است پس از حدود 3 سال کار خود را متوقف کرد و سپس با وقفه ای چند ماهه دوباره شروع به کار کرد. دامنه ی جدید ملی دانلود melidl.com بوده و در زمینه...
-
اهداف و مزایای CRM
سهشنبه 28 مهر 1394 09:01
اینترنتشکل2- نقش ecrm در مدیریت ارتباط با مشتریتفاوت بین CRM و ECRM : ecrmهمان ابزار مشتری یابی و رفتار با مشتری سنتی است که بنا بر نیاز روز ساخته و پرداخته شده و به صورت فزاینده ای شرکتها به سمت استفاده از آن سوق یافته اند . و در عمل هردو مقولهcrm "پاسخ" به عنوان مهم ترین عامل سرویس که یک شرکت هواپیمایی...
-
متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM
دوشنبه 20 مهر 1394 08:10
با Microsoft Dynamics CRM سوابق مشتری مثل اطلاعات تماس، اطلاعات خاص، شرح ملاقات ها و نظرات، اسناد رد و بدل شده، ارتباطات، پیشنهاد قیمت ها و خریدهای صورت گرفته به آسانی در دسترس شما خواهد بود. رتبه بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می نامه شرح پروژه و تضمین محرمانه با یک اسکناس یک دلاری به عنوان انگیزه...