با آندره آغاسی یا استفی گراف تنیس بازی کنند. بازاریابی ورزشی چیزی ورای روابط جامعه است پیترز و استوتلار بازاریابی ورزشی را تحت عنوان "فرآیند طراحی و اجرای فعالیت هایی برای تولید (محصول)، قیمت گذاری، ترویج و توزیع فرآورده های ورزشی جهت تامین نیاز ها آماری از بیش از 2500 نفر از مدیران صنایع مختلف در 12 کشور اروپایی صورت گرفته است. این دو محقق پس از نظرسنجی و بررسی نظرات مدیران در صنایع مختلف، معیار هفت بعدی INDSAT را طراحی کردند و یک مقیاس سنجش 29 گزینهای را ارائه دادند که کل زیر مجموعههای این
فروشسیستم Microsoft CRM قابلیت جامع مدیریت بازاریابی و فروش را برای برنامهریزی، بودجهبندی، اجرا و اندازهگیری موفقیت برنامه های بازاریابی و فروش فراهم میآورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها را در هم میآمیزد تا پاسخگوی بازار مورد هدف باشد، یا بعبارت دیگر آمیزه بازاریابی در برگیرنده همه کارهایی است که شرکت میتواند انجام دهد تا بر میزان تقاضا (برای محصولاتش) اثر بگذارد. این کارها را میتوان به چهار متغیر شناخته شده به عنوان چهار P طبقهبندی کرد. آنها عبارتاند از: محصول، قیمت، توزیع و ترویج.برنامه بازاریابی اثربخش تمام ارکان این آمیزه بازاریابی را به گونهای هماهنگ درهم میآمیزد تا شرکت بتواند با عرضه ارزش به مشتریان به هدفهای بازاریابی خود دست یابد. آمیزه بازاریابی دربرگیرنده مجموعه ابزارهای تاکتیکی شرکت برای تعیین و حفظ یک پایگاه قوی در بازار موردنظر میباشد.گارتنر، CRM را یک استراتژی کسب و کار معرفی میکند: "که سبب افزایش فروش، افزایش سود و رضایتمندی مشتری می گردد."CRM سیستمی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان به منظور تجزیه و تحلیل و روشهای آشنا در ریاضیات است .۱۰) زوجیتایده ساده زوج و فرد بودن یکی از ابزارهای بسیار قوی در حل مسئله است که کاربردهای وسیعی دارد.۱۱) بررسی حالتهای حدیدر برخورد اولیه با مسئله بعضی اوقات تغییر دادن پا رامترها بین حدهای پایین و بالای ممکن آنها ایده هایی برای حل مسئله به همراه خواهد داشت .۱۲) تعمیم .معمولا" ساده سازی یک مسئله راهگشای حل آن است . اما در بعضی موارد حالت تعمیم یافته مسئله ، سهل تر و قابل حل تر است و حالت مورد نظر را می توان به عنوان یک حالت خاص نتیجه گرفت . در واقع ایده تعمیم و ودر کنار آن مجرد سازی ویژگی خاص ریاضیات نوین است .البته، سعی کنید یک مسئله را در صورت امکان به چند روش حل کنید . این کار باعث بهبود سرعت و خلاقیت شما در حل مسائل دیگر می شود . روشهای مختلف حل مسئله بخشهایی از زوایای پنهان مسئله را برای شما آشکار می کند .حال که با استفاده از فنون و روشهای ریاضی فوق الذکر قادر به حل مسئله موجود شدیم و آن راتشخیص دادیم.با یا مشتری از رابطه تمام می شود. چهار نوع اصلی CRM وجود دارد که معیار انتخاب هر کدام، اهداف سازمان است. هر کدام از انواع CRM بر یکی از جنبه های مدیریت ارتباط با مشتری و چرخه عمر مشتری تمرکز دارد. 1) Prospecting or Acquisitionاین نوع از CRM بر جذب مشتریان جدید تمرکز دارد. این نوع CRM مشتریان بالقوه را به گروههایی با مشخصات و خصوصیات مشترک تقسیم می کند. 2) Loyalty Focusedهدف این نوع از CRM بدست آوردن و نگهداشتن مشتریان وفادار است. در این نوع CRM سازمان مشخص می کند چه مشتریانی می خواهند وفادار بمانند. بدست آوردن این اطلاعات ویژه، سازمانها را در رسیدن به همان سطحی که یک تلاش بازاریابی مشتری وفادار می سازد با هزینه پاینتر قادر می سازد. چرا که تلاشها متمرکزتر، پاسخ مشتریان بیشتر و هزینه ها پایینتر است.شرکتهایی که از این نوع CRM استفاده می کنند ممکن است 3 نوع تجزیه تحلیل بر روی مشتریانی که سازمان را ترک کرده اند وآنهایی که ممکن است بزودی ترک