نتیجه امتیاز متوسط 0.4- ، یک بار دیگر کاهش جزئی منفی است. جدول 1 (نظر سنجی جمعیتی پاسخ دهندگان. جمعیت شناختیتشدید هزینه های بانک و مجازات. نتیجه مقیاس متوسط 0.8- . افزایش در اتهامات و مجازات خدماتی که کمی بیشتر از اثر منفی بر رضایت مشتری اصلی تشکیل شده است: مشتری (Customer)، روابط (Relationship) و مدیریت (Management). منظور از مشتری؛ مصرفکننده نهایی است که در روابط ارزشآفرین، نقش حمایتکننده را دارا می باشد. منظور از روابط؛ ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد
ادامه مطلب ...
تحلیل، ارزش های تحقیقات بازاریابی تحت دو گروه طبقه بندی شده اند: روش هایی با رسمیت کمتر و بیشتر. تجزیه و تحلیل عامل، قابلیت توضیح 63.7 درصد از کل تغییرات متغیرها را داراست.این مطالعه؛با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه، تأثیرات منابع، انواع کرد.بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او (شرکت) خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضامندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را
ادامه مطلب ...
به این قضیه هم فکر کرد : حالا که اینترنت هست پس باید بتونیم از استانداردهایی استفاده کنیم که اجازه بده از طریق اینترنت این اتصال صورت بگیره – استانداردی مثل XML –حالا دو مبحث مهم دیگه :چرخه حیات مشتری – Customer Life Cycle : نکته اصلی که در اینجا اساس ادراکات مشتریان فعلی سنجیده میشود و در تجزیه و تحلیل نتایج، نقش مشتریان بالقوه و همین طور غیر مشتریان، در نظر گرفته نمیشود (Andreas Eggert , Wolfgang Ulaga ، 2002، 108).گراس (Gross) (1997) مقوله ارزش را جایگزین مقوله رضایت کرد، با این توجیه
ادامه مطلب ...
اساس نام و نشانی مشتریان بالقوه، برای آنان ارسال می¬شود. اسامی مشتریان از فهرست بزرگتری از مشتریان استخراج ¬شده، نامه پستی یا آگهی تبلیغاتی برای آنان فرستاد میشود. با پست مستقیم، می¬توان پیامی اختصاصی برای مشتریان فرستاد. علاوه براین، پست مستقیم، های هواپیمایی در بازار به شدت رقابتی است (گیلبرت و وونگ، 2003).از سوی دیگر، کیفیت خدمات و به عنوان تعریف شده در مدل SERVQUAL تعیین شکاف بین انتظارات مشتریان و درک است. پنج ابعاد درک کیفیت خدمات در صنعت هواپیمایی هستند به شرح زیر مشخص شده است:1)
ادامه مطلب ...
گروه را با تمرکز بر مشتری رهبری کنند.همکاری و یکپارچه سازی:اگرچه رویکرد بازاریابی ارتباط تا حدودی موجب یکپارچگی و ادغام پروسه ی معامله ی مشتری و شرکت می شود ،اما در بالاترین سطوح،نیاز به رویکرد همکاری خواهیم داشت.سازگاری:محصولات و خدمات متناسب با از سیستم مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management) یا CEM استفاده کردند. تفاوت CRM و CEM چیست؟CRM و CEM در عملکرد مشابه یکدیگرند: هر دو اطلاعات مشتریان را جمعآوری کرده و تعاملات با آنان را در سرتاسر چرخه زندگی مشتری پیگیری کرده و هر دو
ادامه مطلب ...