با Microsoft Dynamics CRM سوابق مشتری مثل اطلاعات تماس، اطلاعات خاص، شرح ملاقات ها و نظرات، اسناد رد و بدل شده، ارتباطات، پیشنهاد قیمت ها و خریدهای صورت گرفته به آسانی در دسترس شما خواهد بود. رتبه بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می نامه شرح پروژه و تضمین محرمانه با یک اسکناس یک دلاری به عنوان انگیزه ای ضمینه کردند، یک نسخه از پرسشنامه و هزینه پستی که پاکت به آدرس خودش برگشت داده می شود. پیگیری که شامل یک بسته بررسی یکسان فرستاده شده سه هفته بعد به غیر، پاسخ دهندگان همراه نامه
داد.بازاریابی مستقیم برای مشتری هم فوایدی دارد: از دید مشتری خرید در خانه، راحت و بدون دردسر است. خریدار میتواند در وقت صرفه¬جویی کرده، فروشنده نیز می¬تواند کالاهای بیشتری به مشتری معرفی کند. خریدار می¬تواند با خواندن کاتالوگها و خدماتی که از راه شبکه ارائه می¬شود، قیمتها و محصولات را باهم مقایسه کند، سپس برای خود یا برای دیگری کالایی را سفارش دهد (کاتلر، 1383: 600).به طور کلی بازاریابی مستقیم امکان نشان دادن واکنش ویژه در برابر هر یک از گروههای مشتریان، هدف را امکانپذیر میسازد. این تکنیک، شیوه موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می¬رود، زیرا امکان می¬دهد که:- بر منابع محدودی تمرکز کرده، در عین حال به نتایج مطمئنی دست یابید.- میزان موفقیت تبلیغات خود را با بررسی پاسخهای مخاطبان، به دقت بسنجید.- بازاریابی خود را آزمون کنید. شما می¬توانید نمونه ای را که نماینده مشتریان هدف شما می¬باشند، هدف گیری کنید و نتایج پاسخها را پیش از بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می توانید مشتریان خود را بر اساس معیارهای مختلف (تعداد خرید، میزان سوددهی، مبلغ قرارداد، زمینه فعالیت و ... ) بصورت سیستماتیک طبقه بندی کرده و خدمات، لیست قیمتها و پیشنهادات ویژه برای هر گروه از مشتریان داشته باشید. مدیریت اهداف فروشبا استفاده از سیستم Microsoft CRM شما می توانید اهداف فروش را در بازه های زمانی مختلف و با شاخصهای متفاوت تعیین کرده و سازمان را در مسیر دستیابی به اهداف فروش کنترل نمایید. همچنین شما می توانید برای هر فرد و یا هر تیم فروش بصورت اختصاصی اهداف و سهمیه فروش تعیین نمایید. بدین ترتیب شما می توانید در هر لحظه متوجه باشید که تاکنون چند درصد از اهداف فروش شما محقق شده است و کدام فرد و یا تیم فروش بیشترین بازدهی را داشته است. مدیریت فعالیت هاMicrosoft Dynamics CRM به سرپرستان فروش و مدیران اجازه میدهد تا تمامی وظایف و فعالیتهای سازمانی را در حوزه مدیریت فروش گزارش دهی موجود در سیستم CRM نیز می تواند توانایی هدفگیری مشتریان مناسب و در نتیجه معامله کردن در زمانی کمتر را تقویت کند. اگر در فرایندهای مدیریت مشتریان بالقوه شما نقطه ضعفی وجود دارد که در آن در حال ریزش مشتریان هستید، می توانید با آمادگی بیشتری اینگونه مسائل را شناسایی کرده و رویکرد لازم را مبذول دارید. به جای آنکه از راه حل نرم افزارهای قدیمی یعنی "تنظمیش کن و فراموشش کن" استفاده کنید، سعی کنید از چشم اندازهای جدید کسب و کار یعنی سیستم CRM برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید – تنها با این کار است که درآمد شما افزایش خواهد یافت.هزاره جدید، عصر تجربه مشتری به حساب میآید. عصر دیجیتال نحوه تعامل مشتریان و شرکتها با یکدیگر را متحول کرده است و ظهور شبکههای اجتماعی سازمانها را وادار کرده است که رویکردشان نسبت به برقراری ارتباطات را تغییر دهند. زمانیکه کاربر میتواند تنها با چند کلیک ساده تجربه خود را با میلیونها نفر به اصل اجزاءجدول 2 را می دهد. اعتبار معیار تهیه شده برای روش های تحقیقات بازاریابی را از طریق ارزش کرونباخ آلفا(α) سنجیدیم؛برابر با 0.58 و نماینده ی ارزش کم بود. نتایج تجزیه و تحلیل جزء اصلی چرخش های چندگانه در جدول ? آمده است. بر اساس نتایج این تجزیه و تحلیل، ارزش های تحقیقات بازاریابی تحت دو گروه طبقه بندی شده اند: روش هایی با رسمیت کمتر و بیشتر. تجزیه و تحلیل عامل، قابلیت توضیح 63.7 درصد از کل تغییرات متغیرها را داراست.این مطالعه؛با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه، تأثیرات منابع، انواع اطلاعات صادراتی، روش های تحقیقات بازاریابی و میزان استفاده از اطلاعات صادراتی را بر عملکرد صادرات شرکت ها بررسی نمود.از آن جایی که ارزش های VIF کمتر از 10 و ارزش تولرانس بیشتر از 0.1 بودند، بنابراین، چندخطی بودن، مشکلی برای تحلیل رگرسیون ایجاد نمی کرد.ضریب همبستگی تعدیل شده بین منابع اطلاعاتی و فروش حاصل از صادرات برابر 0.368 ، میان منابع