ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

به کسب و کاری بزرگ شده است. سال پیش شرکت Salesforce.com با قیمتی معادل 2.5 میلیارد دلار شرکت ExactTarget را خریداری نمود. با این کار غول نرم افزاری دنیا قابلیت های تحلیلی خود را قدرتمندتر ساخت. همچنین این احتمال وجود دارد که بخشی از استارت آپ های است که رویکردشان نسبت به برقراری ارتباطات را تغییر دهند. زمانیکه کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده تجربه خود را با میلیون‌ها نفر به اشتراک بگذارد، پیشنهادهای کلامی می‌توانند یک کسب‌وکار را از بین برده و یا سود سرشاری را نصیب آن کنند.با رشد

داشته باشند. بنابراین ، فرضیه ما :فرضیه 1. نتایج پرخاشگری بیشتری در سطوح بیشتری از بازارگرایی. ادبیات نشان می دهد که بازارگرایی تحت تاثیر زمینه شرکت قرار داده شده است (کیرکا و همکاران، 2005). مطابق با کمبود بحث با توجه به سابقه بازارگرایی به طور کلی ، نقش اعتدال متنی با توجه به سابقه نیز بوده است نسبتاً ناشناخته است. با توجه به ظهور و توسعه از بازارگرایی (مثل پیامدهای آن) در درون شرکت زمینه رقابتی و فن آوری اتفاق افتاده است ، ما بررسی می کنیم از چگونگی تاثیر عوامل تعیین کننده دو نیروی بحرانی بازار توسط شرکت که شدت رقابت و تلاطم فن آوری با آن مواجه هستند متفاوت می باشد (ژو و همکاران، 2005). شدت رقابت اشاره دارد به درجه رقابت و وسعت فعالیت های رقابتی که یک شرکت با آن مواجه است، در حالی که تلاطم فن آوری شامل سرعت تغییرات تکنولوژیکی و دائماً در حال تغییر می باشد. زمانی که شرکت با تلاطم تکنولوژی مواجه است ، تجاوز در چارچوب استراتژیک که دارند که شرکت ها میتوانند انباره داده ها (Data mining) و مدل های پیشگویانه تحلیلی مختص به خود را داشته باشند. استفاده از هر دو روش می تواند تأثیر بسزایی بر روی کیفیت و کارآمدی سیستم بازاریابی داشته باشد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM موارد دیگردر کنار این نیازها، واحدهای بازاریابی می توانند از ویژگی های دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتورینگ فعالیت های وب سایت، یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی، ایجاد کمپین و پیگیری درآمد، پیگیری از طریق جریان های کاری فروش و منطق تخصیص هدایت سفارشی، نیازهای عمومی واحدهای بازاریابی در یک سیستم CRM می باشند. بازاریاب ها باید فهرستی از موارد موردنیازشان را دراختیار داشته باشند.بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید خود را حفظ کنیم. در این صورت تخفیف دادن توجیه پذیر است چرا که تداوم ارتباط با مشتریانمان را تضمین می کند. هدف چنین تخفیف هایی این است که بتوانیم خطوط جدیدی از کسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیف های نامناسبدر بسیاری از موارد، شرکت ها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری می تواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنید. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمی کند، تخفیف می تواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند. اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کرده و در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیل های پیشگویانه خط سیری را به شرکت ها را برای آنها فراهم آورند. درحالی که شرکت آلمانی SAP برای مدت ها نبض این بازار را دراختیار داشت، در سال 2012 شرکت Salesforce.com به برترین فروشنده نرم افزارهای CRM مبدل شد. برسی های گارتنر نشان میدهد، بعدازاین دو شرکت اوراکل، ماکروسافت و آی بی ام رتبه های سوم تا پنجم را در اختیار دارند. البته SAP کماکان در قاره اروپا برترین فروشنده این نوع نرم افزار ها است.حدود 40 درصد از درآمد فروش این نرم افزارها ناشی از استفاده از نرم افزارهای یاد شده برای دریافت خدمات است. با افزایش اقبال به این بازار شرکت های بزرگ عرضه کننده نرم افزارهای یاد شده به خرید شرکت های نوپا و خلاق فعال در این حوزه روی آورده اند. به عنوان مثال اوراکل شرکتی به نام Eloqua راخریداری کرده و Salesforce.com نیز Buddy Media راتصاحب کرده است. آی بی ام نیز Unica و Coremetrics راخریده است. بازاریابی مجموعه فعالیتهای مدیریتی است که از طریق تکنیکها و استراتژیهای مختلف باعث افزایش فروش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.