پین است. پس از آن به مدت سه هفته هر هفته یک پیام و سپس هر ماه یک پیام برای حفظ تازگی و یادآوری کسب و کار خود در ذهن مشتری بالقوه ارسال می شود.
ادامه مطلب ...
18) در دسترس باشید! یکی از اشتباهات بسیاری از مدیران فروش این است که تصور میکنند باید کمیاب و دور از دسترس باشند تا نزد مشتری ارزش و اعتبار کسب کنند. برعکس! مشتریان نیاز به تأمین کننده ای دارند که در دسترس بوده و در وقت و موقعیت مناسب بتواند نیازهای آنها را تأمین کند و محصولاتش را در حداقل زمان ممکنسیستم CRM و بانک اطلاعاتی آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از شرکت ها از مزایای آن اطلاعی ندارند. شرکت ها قادرند صدها متریک از اطلاعات CRM بدست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلما تنها بخشی از این متریک ها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار می گیرد، اما همین موضوع
ادامه مطلب ...
۲ ـ مرحله تولید برای مشتری شناخته شده: شکلگیری بنگاههای نخستین• امکان خرید توسط کارتهای اعتباری را در سایت خود قرار دهید.
ادامه مطلب ...
۴) دریافت بدون اینترانت:نرخ خرید و یا استفاده از خدمات ارائه شده در سایت افزایش می یابد .
ادامه مطلب ...