ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

7 سوالی که قبل از پیاده سازی CRM باید پاسخ دهید.

آن‌جایى که نتیجه نهایى متعلق به مشترى است، نظر او شرط اول فایده دار بودن فعالیت مذکور است. جملاتى مانند «مشترى، پادشاه است» یا «همیشه‌ حق با مشترى است » بیان‌گر این واقعیت‌اند.اگر از برخى موسسات که شعار «همین است که هست!» را سرلوحه فعالیت خود قرار کند و ابتدائی‌ترین و اساسی‌ترین عامل بین تمام عوامل بوده و انگیزه و تعهد سازمانی و علت به‌وجود آمدن آن را مشخص می کند.نکته آخر اینکه این رویکرد به مدل عرضه شده ساخت درکلاس جهانی و توجه به ماهیت عوامل کلیدی داخلی و رقابتی ساخت درکلاس جهانی این مزیت

فروش های صادراتی به ارزش بازار سودآوری روی سیستم لیکرت از شماره 1_خیلی ضعیف تا شماره 5_خیلی خوب قرار گرفتند.بعد از اینکه مطالعه ادبیات شرح داده شد و تقریبا با 6 مدیر شرکتهای صادراتی مذاکره انجام شد ،پرسشنامه آماده شد.یافته هابر اساس مقیاس درجه بندی منابع مطالعاتی مورد استفاده،شرکتها اکثرا اطلاعات صادراتی را از اینترنت جمع آوری می کردند.دومین اهمیت منابع اطلاعاتی مطالعه تحقیق بازار شرکت شخصی است.در حالیکه ماموریت های تجاری سومین منبع در درجه بندی است.قرارداد با توزیع کنندگان و عرضه کنندگان ،چهارمین و پنجمین منبع اطلاعاتی صادرات شرکتهاست که اغلب به کارگرفته می شود.از ابزار درجه بندی ارزشها ،مطالعه دریافت که شرکتهای صادراتی ترکیه –ای جن ، تمایل به استفاده از منابع اطلاعاتی شخصی شان بجای منابع بیرونی دارند.بخاطر مطلوب بودن شیوه، اینترنت شامل ایمیل ،واجد منبع اطلاعات شخصی است.درجه بندی انواع اطلاعات صادراتی نشان می دهد که شرکتهای ترکیه اغلب یابد .نرخ خرید و یا استفاده از خدمات ارائه شده در سایت افزایش می یابد .روند ارائه تکمیل خدمات کوتاه می شود .نیاز مهم ecrm نوسازی و بهبود مستمر خدمات است . زمینه های فردی ، فناوری و سازمانی و محیط زیست عواملی است که نقش به سزایی در موفقیت ecrm ایفا می کند . زمینه های فردی نگرش ، هنجارهای ذهنی و خود بسندگی را شامل می شود . زمینه های فناوری شامل سازگاری ، مشاهده پذیری ، سهولت درک و ...می باشد . زمینه های سازمانی ، اندازه شرکت ، در دسترس بودن منابع مالی ، دانش و تخصص در یک تکنولوژی را در بر می گیرد.زمینه های زیست محیطی نیز عواملی چون فشار رقابتی ، فشار مشتری ، فشار صنعت ، تشویقهای دولت و حمایتهای خارجی را شامل می گردد.عوامل فردی و سازمانی به عنوان نیروهای داخلی و فناوری و عوامل محیطی نیروهای خارجی شناخته می شوند .عواملی چون کانالهای فروش ، قیمت گذاری ، بازاریابی ، تبلیغات و ... می تواند بر روی برنامه مدیریت روابط مشتری تاثیر بگذارد .مزایای نیز فراهم گردد.دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی یادشده است. امروزه معاملاتی که تنها بر اثر بخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت، به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته سازمان های بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته‌اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه¬تر از جذب مشتریان جدید است. به علاوه وجود رابطه قوی بین رضایتمندی مشتریان و سودآوری مورد قبول واقع شده و تامین و ارتقای رضایتمندی مشتریان به هدف عملیاتی بسیار مهم اغلب سازمان ها تبدیل شده است. محققان، بازاریابی رابطه مند را از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار داده اند که یکی از آنها تاکید بر برقراری روابطی بلند مدت و متقابل بین خریدار(مشتری) و فروشنده است.جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را باشید مجبور خواهید بود که برای پشتیبانی از نرم افزار به برخی شرکت های ارائه دهنده اینگونه خدمات متوسل شوید. راهکارهایی که هزینه پایین تری دارند ولی در عوض برخی خدمات پشتیبانی آنان نیز ضعیف تر است و این گزینه مناسبی برای SMB ها به حساب نمی آیند.شرکت های کوچکی که سیستم CRM را پیاده سازی نموده اند به زودی به این نتیجه خواهند رسید که این راهکارها یکی از اجزای اصلی رشد شرکت به حساب می آید. برای آنکه شرکتها در این زمینه به بالاترین حد تأثیرگذاری دست پیدا کنند باید بهترین نرم افزار را برای خود انتخاب نمایند. به دنبال فروشندگان بالقوه ای باشید که راهکارهای آنان نه تنها مناسب صنعت شرکت شما بلکه مناسب اندازه کسب و کار شما نیز باشد. اگر نمی توانید راهکاری را پیدا کنید که با این دو معیار مطابقت دارد، باز هم به جستجوی خود ادامه دهید. در زندگی یک صاحب کسب و کار کوچک زمانی پیش می آید که وقت رشد او خواهد بود. هر کسی به این مرحله از زندگی وارد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.