یف فروش شما میتوانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب میآید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بدانانجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفاً مضر و مهلک هستند!
ادامه مطلب ...
(و البته مردم نیز میتوانند به راحتی آنها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم نرم افزار CRM خود میباشد که بتواند مشتریان روقت و هزینه فراوانی را صرف متریکهای ردگیری میکنند، اما نمیتوانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکتها متریکهای صحیح ردگیری را به کار نمیبرند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسشهایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک
ادامه مطلب ...
د بود، بلکه به شما کمک میکند تا تصویری فوق العاده مثبت از شرکتتان در ذهن مشتریانتان بسازید.پاسخگوی صوتی اتوماتیک در حالت ایده آل شما به هیچ وجه نبایدشتریان را از بین ببرد.ک متریک خوب اهداف کسب و کار شما را پشتیبانی میکند درحالیکه متریکهای بد در مقابل آن عمل کرده و متریکهای متوسط یا غیرمرتبط نیز تنها زمان را هدر میدهند. همچنین متریکهای خوب، شفاف و قابل درک هستند. بین متریکها و نتایج موردانتظار باید رابطه ای مستقیم و واضح وجود داشته باشد.
ادامه مطلب ...
مند) زمانی مرده به حساب میآید و تا آنجا که ممکن است باید آنرا به حداقل برسانید. برای اینکار شما میتوانید از سیستم Microsoft CRM استفاده کرده تا بسیاشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سرویسهای OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز بهصورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل میکنند. همچنین این نرم افزار
ادامه مطلب ...
crosoft CRM طراحی کنید تا کلیه کارمندان به پاسخهای مناسب برای هر سؤال مشتری دسترسی آنی داشته باشند. آ این کار نه تنها مشتریان قدردان کارهای شما خواهنی اطلاعات به نظر مرتبط میباشد اما کمی از گزارش قبلی متفاوت تر است. داشتن برنامه یا ماژولی برای گزارش دادن به مشتری یکی از موارد حیاتی بازاریابی به حساب میآید.CRM تحلیلیدر اکثر مواقع اطلاعاتی که از سیستم CRM استخراج میشوند در قالب صفحات گسترده Spreadsheets ارائه میشوند. در نهایت، شرکتها به دنبال
ادامه مطلب ...