توانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که میتوانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قیف فروش عامل\nمهمی به شمار میرود زیرا تمام فرایند فروش از آن نشأت میگیرد. سعی کنید قیفتان را همیشه پر نگه دارید و زما یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از مدیران فروش خلاق ساعتها بر روی اطلاعات وقت صرف میکنند تا بتوانند راهی را پیدا کنند که فرآیندهای فروش با سرعت بیشتری بر روی حوزههای هدف آنان عمل کند. سوابق اطلاعاتی که برای این متریک نیاز دارید در داخل سیستم CRM تعبیه شده است. از آنها استفاده کنید. پذیرش متدو\nلوژی فروشمدیران فروش به این نکته توجه خاصی دارند که فروشندگان آنها در حال انجام چه کاری هستند. شرکت معم
ادامه مطلب ...
باشید که سیستم CRM خود را با سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی یا (ERP (Enterprise Resource Planning مجهز کنید \nتا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه میتواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر. اگر به کارمندانتان این امکان را بدهید که بهصورت مستقیم به این اطلاعات از طریق نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند، میتوانند با سرعت بیشتریبه دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب میآید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بدان\nید میتوانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که میتوانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قی
ادامه مطلب ...
ازاریابی و فروش میتواند برنامههای مختلفی را برای دستههای مختلف مشتریان اجرا نماید. اهداف سیستم CRM تخفیفهای پذیرفته شده را نظارت کرده و پاسخ مشتریان به برنامههای تخفیفی را در طول زمان پیگیری میکند. پیگیری پیشنهادهای تخفیف و ا\nینکه چگونه میتوانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بهطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیف فروش عامل\nمهمی به شمار میرود زیرا تمام فرایند فروش از آن نشأت میگیرد. سعی کنید قیفتان را همیشه پر نگه دارید و زمانیکه احساس کردید در حال خالی شدن است تلاشتان را دو برابر کنید.\nهمچنین به این موضوع توجه داشته باشید که هر چه مشتری احتمالی مراحل را جلوتر میرود، ارزش او بیشتر خواهد شد. درحالیکه هیچگاه از مشتریان احتمالی غافل نمیشوید، مشتریان بالقوه در مراحل بعدی قیف ارزش بیشتری پیدا کرده و اینک
ادامه مطلب ...
تعریف اصطلاحات واضح و قابل د\nرک باشند. برای مثال، در CRM، بسیاری از شرکتها "مشتریان احتمالی" را از "سرنخها" جدا میکنند. این تعریف تا زمانی قابل قبول است که هر کسی تعریف مشترکی از این اصطلاحات داشته و بتواند یکی را از دیگری تفکیک کند. با این حال در اغلب اوقات اصطلاحات به خوبی تعریف نشده و معمولاً برای کاربران درک اینکه یک شخص\nخاص میبایست سرنخ باشد یا مشتری احتمالی کار سختی خواهد بود.\nسابق بتورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا\nما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامهه
ادامه مطلب ...
ر صدر این فهرست \nباید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود. امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدت\nبی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدد روزها بر اساس هر فروشنده، مکان جغرافیایی و غیره به راحتی قابل پیگیری میباشد زیرا تمام ا\nین اطلاعات در سیستم CRM موجود میباشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکتها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه میدهند. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخشهای قیف فروش قرار میگ\nیرند ب
ادامه مطلب ...