ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

پنج ویژگی حیاتی در سیستم CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز دارد

کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را بگونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سوال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر شما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.بری (1983) بازاریابی رابطه مند را جذب، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان تعریف کرده است. بنابه تعریف بری و پاراسورمن (1991) بازاریابی رابطه مند عبارت است از جذب ، توسعه و

ادامه مطلب ...

هدایت به منظور بررسی ارتباط سوال و اعتبار خالص منطبق با قانون انجام دادیم. دوم، آن با استفاده از مخبری کلیدی مناسب تایید شد. سوم، اساس آن را بر پایه توسعه اندازه گیری فراهم شده از پاکی پرسشنامه کمک گرفته شده است. چهارم، از وسیله ای برای تست قبل فروش و یا مواردی دیگر باشد. دقیقا کمبود همین اطلاعات است که مانع خرید مشتری می شود. چرا که اطلاعات کم ریسک خرید را برای مشتری بالا می برد.آیا مشتریان شما هم همینطور هستند؟ آیا کالا و خدمات شما هم همین خصوصیات را دارد؟ پس به جای اینکه توجه خود را

ادامه مطلب ...

مدیریت خدمات در Microsoft CRM

ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می رسد. وفادار نگه دارد. کسب و کار شما چگونه می تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش های پشتیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی

ادامه مطلب ...