نماییم:الف : نبود الگوی مصرف صحیح وضعف در سیستم توزیع:عدم وجود رابطه ی بین الگوی تولید ومصرف.عدم وجود زنجیره ی مناسب تولید و توزیع,سالانه 5 تا 7 میلیارد دلار محصول کشاورزی را از دست می دهد.جند نرخی بودن کالاهاو...ب :تغییر سیاست های دولت و اثرات و ذیل است :نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بانکی و نیاز به مدیریت ارتباط با مشتری به افزایش ارزش مشتری را با استفاده از برخی از روشهای تحلیلی در برنامه های کاربردی CRM می باشد.پرمالا2 و دیگران (2003) تحقیقی تحت عنوان آیا تمرکز قومی چگونگی پیاده سازی
عهده دارید، ارتباطاتی که کارمندانتان برقرار می کنند، نیروی محرکه کسب و کارتان را شکل می دهد. اگر یکی از فروشندگان ارشد شما 100 رابطه قدرتمند را برقرار کرده باشد و روزی تصمیم به جداشدن از شما بگیرد، این همه اطلاعات کجا خواهد رفت؟ آیا در مغز او جای داشته و یا وی با آن اطلاعات شما را ترک خواهد گفت؟کاربردهای سیستم CRM بسیار متنوع است و شما در هر کسب و کاری که هستید باید برای موفقیت کار خود از آنها استفاده کنید. اما دانستن این نکته نیز ضروری است که این یک فرایند بوده، و وارد کردن تمام اطلاعات در سیستم CRM نیازمند زمان است، اما اگر کارتان را شروع کنید و خود را برای انجام آن متعهد سازید، به سرعت در کمتر از دو ماه مزایای آن را مشاهده کرده و متعجب خواهید شد که چطور کارتان را بدون آن انجام می داده اید. پیاده سازی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شاید کاری طاقت فرسا به نظر رسیده و نیازمند کار و زمان فراوانی باشد درحالیکه با تمام این اوصاف، وظایفی چون تجمع سازی ,تفکیک سازی و تناسب سازی است. تجمع سازی فرآیند اجماع و جمع آوری محموله های فردی است با این فرایند می توان حمل ونقل کالا رابه نحو مطلوبتر و با صرفه جویی بیشتر انجام داد. تفکیک سازی عبارت است از فرایند جداسازی کالا از نظر کیفیت ,رنگ و اندازه. تناسب سازی معمولا د رسطح خرده فروشی صورت می گیرد. این فرایند درواقع انواع مختلف کالا را جهت پاسخ به ترجیحات مختلف مشتریان تامین می کند ]4[.3- انواع کانال های اصلی توزیع1. کانال توزیع محصولات مصرفی2. کانال توزیع محصولات صنعتی3. کانال توزیع خدمات 1. کانال های توزیع مصرف کنندهبرای محصولات ملموس و مصرف کنندگان نهایی پنج کانال توزیع وجود دارد که عبارتند از:]5[• تولید کننده مصرف کنندهکوتاهترین و ساده ترین کانال توزیع برای محصولات مصرفی روش از تولید به مصرف است که در آن هیچ نوع واسطه ای وجود ندارد. فروش خانه به خانه، فروش از طریق سفارش پستی، فروش آمادگی استادیوم ها اینترنتتولید و بازاریابی منابع انسانی تجارت مجوز های ورزشی موسسات مشخص ورزشیاجزای بخش خدمات صنعت ورزش کرهتبلیغات و بازاریابی ورزشی:یکی از مهمترین عواملی که موجب پیوند رویدادهای ورزشی و اقتصاد شده است تبلیغ به معنای القای فکر و یا ایده ای است که به منظور توسعه و گسترش آن در فرد یا گروه صورت می گیرد.تبلیغ یک کالا یا یک خدمت در عرصه اقتصاد بویژه در بازاریابی و فروش به عنوان روشی برای مشخصات کالا یا خدمتی معین می باشد،به گونه ای که در سایه آن نگرش مشتری برای خرید و یا بدست آوردن آن بیشتر از قبل باشد.آژانس رویداهای ورزشی و بازاریابی TEAMدر اصل بنا بر هدف ایجاد مثلث قدرت سه حوزه ورزش،تلویزیون و حامیان ورزشی شکل گرفته که وظیفه اصلی آ« ایجاد علاقه مندی به رشته های ورزشی و تمرکز آن بر روی مسایل تجاری است که منجر به طراحی استراتژی های جدید اقتصادی می شود و گاه حامیان مالی در قالب شرکت های معتبر با مشارکت در سرمایه خود را حفظ کنیم. در این صورت تخفیف دادن توجیه پذیر است چرا که تداوم ارتباط با مشتریانمان را تضمین می کند. هدف چنین تخفیف هایی این است که بتوانیم خطوط جدیدی از کسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیف های نامناسبدر بسیاری از موارد، شرکت ها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری می تواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنید. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمی کند، تخفیف می تواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند. اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کرده و در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیل های پیشگویانه خط سیری را به شرکت ها