ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm

ارتباط با مشتری کارا سیستم,نرم افزار crm,ارتباط با مشتری کارا سیستم

ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری

Dynamics CRM اطلاعات دقیق، عمیق و چند لایه را برای مدیران و مسئولین سطح بالا فراهم می آورد. بهینه سازی ابزارهای بازاریابیبرای بررسی کارایی و میزان اثربخشی ابزارهای بازاریابی خود شامل بروشورها، نامه های الکترونیکی، وب سایت و ... از گزارشات و تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند. اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کرده و در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیل های پیشگویانه خط سیری را به شرکت ها ارائه می دهند

ادامه مطلب ...

متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM

مشتری( شخصی سازی فناوری) [3]زمان عدم تجزیه و تحلیل نیاز مشتری در نتیجه،طولانی بودن زمان پاسخگویی به نیاز مشتری عکس العمل سریع نسبت به نیاز مشتری در کانالهای ارتباطی و ردیابی روندهای رفتاری [3]اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی :- همون personalization است اما با این تفاوت که مورد اول زمانی است که بر حسب اطلاعاتی که در یک وب سایت می خونید و یا مواردی که جستجو می کنید به شما مطالبی پیشنهاد می شه – مثل آمازون – و مورد دوم هم که در myyahoo,mymsn می بینیم.• Front-Office Solution :

ادامه مطلب ...

کارا سیستم و ارتباط با مشتری

از چرخه هستید، سریعا این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست می دهید و هر چه به جلو می روید این مقدار کمتر می شود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهاده اند.میزان درصدی که شما در هر برساند است . نه هر کس غیر سازمانی . و غیر مسئول.این مسئله باعث می شود که در کنارچارت سازمان یک هاله ای تشکیل شود که باعث شود افراد انگیزه کاری خود را بالا برده و بهتر کار کنند.● نتیجه گیری:با استفاده از علوم پایه نظیر ریاضیات که ازیکی از بخشهای مهم

ادامه مطلب ...

7 سوالی که قبل از پیاده سازی CRM باید پاسخ دهید.

آن‌جایى که نتیجه نهایى متعلق به مشترى است، نظر او شرط اول فایده دار بودن فعالیت مذکور است. جملاتى مانند «مشترى، پادشاه است» یا «همیشه‌ حق با مشترى است » بیان‌گر این واقعیت‌اند.اگر از برخى موسسات که شعار «همین است که هست!» را سرلوحه فعالیت خود قرار کند و ابتدائی‌ترین و اساسی‌ترین عامل بین تمام عوامل بوده و انگیزه و تعهد سازمانی و علت به‌وجود آمدن آن را مشخص می کند.نکته آخر اینکه این رویکرد به مدل عرضه شده ساخت درکلاس جهانی و توجه به ماهیت عوامل کلیدی داخلی و رقابتی ساخت درکلاس جهانی این مزیت

ادامه مطلب ...

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی  یکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی  تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکه‌هاى ارتباطى انجام مى‌پذیرد.
در آغاز، خریدار یا مصرف‌ کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش کالای مورد نظر خود را می دهد و در نهایت آن را تحویل می گیرد. مشخص است که به این ترتیب فرآیند کلی چرخه ی خرید کالا به سادگی و سرعت صورت می گیرد. صورت حساب نیز به صورت نقدی و از طریق درگاه های الکترونیکی انجام می شوند. یا خریدار از طریق کارت اعتباری به کارت فروشنده واریز و شماره پیگیری را در اختیار او قرار می دهد. این روند شامل خرید پستی هم می شود که مصرف کننده پول را در خانه به پست تحویل داده و سپس کالا را دریافت می کند. تجارت الکترونیک درواقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات برروى شبکه اینترنت مى‌باشد و مى‌توان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف‌کننده یا مشترى (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف‌کننده و مصرف‌کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیت‌هاى تجارى عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیده‌اند. هرچند در آینده فعالیت‌هاى تجارى B2A و C2A نیز قابل پیش‌بینى مى‌باشند که در ادامه به معرفى هریک پرداخته شده است.
 

ادامه مطلب ...