ازاریابی و فروش میتواند برنامههای مختلفی را برای دستههای مختلف مشتریان اجرا نماید. اهداف سیستم CRM تخفیفهای پذیرفته شده را نظارت کرده و پاسخ مشتریان به برنامههای تخفیفی را در طول زمان پیگیری میکند. پیگیری پیشنهادهای تخفیف و ا\nینکه چگونه میتوانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بهطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیف فروش عامل\nمهمی به شمار میرود زیرا تمام فرایند فروش از آن نشأت میگیرد. سعی کنید قیفتان را همیشه پر نگه دارید و زمانیکه احساس کردید در حال خالی شدن است تلاشتان را دو برابر کنید.\nهمچنین به این موضوع توجه داشته باشید که هر چه مشتری احتمالی مراحل را جلوتر میرود، ارزش او بیشتر خواهد شد. درحالیکه هیچگاه از مشتریان احتمالی غافل نمیشوید، مشتریان بالقوه در مراحل بعدی قیف ارزش بیشتری پیدا کرده و اینک
انیکه احساس کردید در حال خالی شدن است تلاشتان را دو برابر کنید.\nهمچنین به این موضوع توجه داشته باشید که هر چه مشتری احتمالی مراحل را جلوتر میرود، ارزش او بیشتر خواهد شد. درحالیکه هیچگاه از مشتریان احتمالی غافل نمیشوید، مشتریان بالقوه در مراحل بعدی قیف ارزش بیشتری پیدا کرده و اینکه زمان و تلاش بیشتری را بر روی آنها صرف کنید کار ارزشمندی خواهد بود.به زمانی که ط\nول میکشد یک مشتری احتمالی تبدیل به مشتری ثابت شود توجه داشته باشید. هر صنعت چرخه مخصوص به خودش را دارد، اما اگر بتوانید این زمان را سرعت ببخشید مسلماً درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.یک قیف فروش مؤثر نه تنها ابزار مهمی برای فروش میباشد، بلکه به شما کمک میکند تا فرایند فروشتان را نیز مدیریت کنید. \nاین استراتژی به شما امکان می دهد که نتایج فروشتان را با شیوه ای دانه ای Granular پیش بینی و پیگیری کرده و به شما اجازه می دهد که دید خود از کارایی فروش را از حالت خوش بینانه به حالت واقع بینانه تغییر دهید. \nمتریکهای ردگیری و تحلیلی نبض تپنده سازمانهایی هستند که سعی دارند بفهمند که امور بازاریابی و خدمات دهی به مشتریان تا چه حد موفق بوده است. برخی از سازمانها این کار را به درستی انجام داده و با استفاده از متریکهای صحیح ردگیری، این شرکتها میتوانند به راحتی برندشان را معروف سازند. دیگر سازمانها نیز\nوقت و هزینه فراوانی ردر کل زمانیکه در مورد تعداد مراحل قیف فروش صحبت میکنیم، هرچه این تعداد کمتر باشد بهتر است. با این وجود برای تعریف فرایند فروشتان نیاز به مراحل کافی دارید.زمانیکه در حال از دست دادن درصد مش\nتریان احتمالی در هر مرحله از چرخه هستید، سریعاً این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست میدهید و هر چه به جلو میروید این مقدار کمتر میشود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهادهاند.میزان درصدی که شما در هر مرحله از دست میدهید از\nکسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما میتوانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب میآید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بدان\nید میتوانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که میتوانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قیف فروش عامل\nمهمی به شمار میرود زیرا تمام فرایند فروش از آن نشأت میگیرد. سعی کنید قیفتان را همیشه پر نگه دارید و زمقیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است که مشتری احتمالی از طریق آن میتواند تصمیم به خرید نماید. داشتن یک فرایند روش مند، تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می دهد.Pipeline (که\nگاهی اوقات به خاطر شکل و شمایلش به آن قیف فروش نیز می گویند) از یک رویکرد مرحله ای با استراتژی فروش از پیش تعریف شده برای هر مرحله استفاده میکند. ساختار آن به گونه ای است که پیاده سازی آن با نرم افزار crm مایکروسافت کار نسبتاً راحتی است.علاوه بر این برای هدایت فرایند فروش، قیف فروش ابزار مهمی برای\nمدیریت فعالیتهای فروش بوده و پیش بینی میکند که شرکت به چه نحوی عملیات فروش را در آینده ای نزدیک به خوبی انجام می دهد. اگر شما نرخ تبدیل را در هر مرحله از قیف فروش بدانید -به این معنا که چند نفر مشتری احتمالی بهطور متوسط به مرحله بعد میروند – با دانستن تعداد مشتریان در هر مرحله میتوانید پیش بین\nی دقیقی از میزان فروش کل به دست آورید.با شکستن فرایند فروش به شیوه ای که گفته شد شما همچنین میتوانید ببینید که در چه مرحله ای مشتریان بالقوه را ازدست میدهید و در چه محلی نیازمند اصلاح عملکرد دارید.اولین قدم برای پیاده سازی قیف فروش این است که تعداد مراحلی را که برای تشریح دقیق فرایند فروشتان ن365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را بهصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامههای آتی \nشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سرویسهای OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز بهصورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل میکنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران میتوانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که میخواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند میتوانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامههای به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاع