تا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه میتواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر.ر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خب
د بخواهید به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید، مدیریت موارد تشریک مساعی همراه است. اگر تیم شما در شهرهای مختلف ساکن هستند و یا کارمندانی دارید که در خانه کار میکنند، این احتمال وجود دارد که بخواهند به صورت اشتراکی یک مورد فوری را از طریق دستگاههای همراهشان مورد بازبینی قرار دهند. مشارکت به موقع میتکسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما میتوانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب میآید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بداند تا به سرعت بفهمد به چه دلیل مشتریانشان را از دست میدهند. همچنین این متریکها میتوانند معیار مناسبی باشند تا بفهمیم کدامیک از اقدامات سازمان عملی بوده است. اگر مشتریان در حال قطع ارتباط با سازمان ما هستند، مطمئناً اقدامی متفاوت باید صورت پذیرد. اما اگر مشتریان ارتباط خود را ادامه میدهند، پس تلاشاز مساله فروش و پشتیبانی است. اگر مشتری شما پیگیر مسائلی نظیر صورتحساب یا ارسال کالا میباشد، از اینکه با کسب و کار شما تعامل دارد میبایست احساس لذت بخشی داشته باشد. به این مهم توجه داشته باشید که سیستم CRM خود را با سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی یا (ERP (Enterprise Resource Planning مجهز کنید