گاهی اوقات به خاطر شکل و شمایلش به آن قیف فروش نیز می گویند) از یک رویکرد مرحله ای با استراتژی فروش از پیش تعریف شده برای هر مرحله استفاده میکند. ساری از خدمات شما بهطور خودکار و بهصورت آنی به مشتریان شما ارائه گردد. مطلب مرتبط: اگر این چالشها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است.سیستم خود را به گونه ای اصلاح کنید که آن دسته از فرآیندهایی که مربوط به مشتریان است، تا آنجا که ممکن است سریع باشند. فرمها و جریانهای کاری خود را طوری طراحی
انجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفاً مضر و مهلک هستند!سیستم CRM، به واحد فروش اجازه میدهند تا فرایند ارزیابی را انجام دهند. این کار جنبههای مثبت زیادی دارد. سیستم CRM مسلماً بیشترین تأثیر خود را بر روی عملیات فروش یک شرکت میگذارد. علاوه بر این، مدیریت فروش از طریق سیستمهای CRM امری حیاتی به نظر میرسد.واحد بازاریابی نیز به همین موارد نیازمند است. ددارد؟ مشتریانی که میخواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند میتوانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنون نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد تر از 10 درصد نباشد؟ آیا شرکت میخواهد این تکنیک را بر روی منطقه یا گروه خاصی از مشتریان آزمایش کند؟ زمانی که تیم تحلیلگر بر روی نتیجه مورد انتظارشان به توافق رسیدند، کارشان را شروع خواهند کرد. مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما میگذارد؟خوراک اطلاعاتی تیم تحلیلگر نیاز به دسترسی به اطلا