روان سیستم CRM جدید پیشنهادهای محدودی وجود دارد. آنها شما را آماده می کنند تا اطلاعات جدیدی را دریافت کرده و کمک می کنند تا مطمئن شوید که این اطلاعات به شیوه ای صحیح و مؤثر استفاده می شوند. ممکن است هنگام پیاده سازی سیستم جدید مشکلات تازه ای بوجود تامین کنندگان و شرکای تجاری شامل اطلاعات، ارتباطات و ...ایجاد ارتباط بین تامین کنندگان و سایر ارتباطات مشتری محور مثل فرصتهای فروش، سفارشات، پروژه ها و ...ایجاد ارتباط بین تامین کنندگان و شرکای تجاری و کمپین های بازاریابی یکی از دغدغه های مهم مدیران
تحلیلی خود را قدرتمندتر ساخت. همچنین این احتمال وجود دارد که بخشی از استارت آپ های کوچک توسط این شرکت مورد خریداری قرار گیرند. چرا فروشندگان نرم افزارهای CRM این همه تقلا می کنند که اطلاعات هوشمند ارائه دهند؟ آنها می دانند که این اطلاعات تا چه حد برای مشتریانشان ارزشمند خواهد بود. با استفاده از یک ابزار تحلیلی هوشمند CRM، یک کسب و کار می تواند فرایندهای عملیاتی و فروشش را به خوبی رهگیری نماید. همچنین این امکان وجود خواهد داشت که با استفاده از یک سری الگوها و مدل های پیشگویانه فروش و رشد آتی را پیش بینی کنیم. در فهرست زیر به چند مورد از فواید ارزشمندی که CRM هوشمند می تواند به کسب و کار شما ارائه دهد اشاره می کنیم.بینش مشتریهر چه بهتر مشتریانتان را بشناسید، بهتر می توانید فرایندهای فروش و بازاریابی خود را با نیازهای آنان سازگار نمایید. قیف های فروش بر اساس آمادگی مشتریان احتمالی برای خرید محصولات یا خدمات شما، آنها را از طریق مسیرهای خاصی و جذب آنهاست. اهداف مشتری باید در راهبرد مدیریت روابط با مشتری تحقق یابد. مدیریت روابط با مشتری (CRM) مسئولیتپذیری هر کسب و کاری است. بانکداری امروز شیوههای نو، بازاریابی و مشتری مداری موثر، ارائه تکنولوژیهای نو، سرویسدهی و خدمات مورد نظر مشتری را میطلبد که هر بانکی در این امور موفقتر عمل کند در بازار رقابتی موجب جذب منابع بالا و ماندگاری منابع و در نتیجه دوام و بقای دائمی آن بانک با بهرهوری بالا خواهد شد. فناوری اطلاعات(IT) با تسهیل ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثربخشی آن از طریق به اشتراک گذاردن بهتر اطلاعاتی چون خدماتی که ارائه می شود، چگونگی ارائه این خدمات، شرایط مالی و اعتباری، تامین اعتبار و... زمینه بهبود عملکرد و نوآوری در ارایه خدمات را فراهم می کند و از جمله مهمترین خدماتی که از این طریق ارائه می شود ارائه خدمات و اطلاعات از طریق اینترنت و موبایل و همین طور دستگاه های خودپرداز و پایانه های فروش و کارت های اعتباری حاصل از صادرات، برابر 0.435 ؛ بین انواع اطلاعات و رشد صادرات 0.334 و بین انواع اطلاعات و سوددهی صادرات 0.250 می باشد. از سه مدل موجود، اطلاعات مربوط به ویژگی های بازار ، تأثیری مثبت و معنادار بر تمام معیارهای عملکرد دارد. در حالیکه اطلاعات مربوط به ویژگی های کلان محیطی دارای تأثیری مثبت و معنادار بر معیارهای فروش و رشد صادرات می باشد. بنابراین، جدا از تأثیرات اطلاعات مربوط به ویژگی های کلان اقتصادی بر متغیر سوددهی، فرضیه ی H2 پذیرفته می شود. ضریب همبستگی تعدیل شده بین روش های تحقیق صادرات و فروش حاصل از صادرات 0.467 ، بین روش های تحقیق و رشد،0.332 و بین روش های تحقیق و سوددهی صادرات 0.207 می باشد. نتایج تجزیه و تحلیل نشان می دهد که اگرچه تحقیق بازاریابی غیررسمی ، تأثیری قوی و مثبت بر تمام معیارهای عملکرد دارد اما تحقیقات بازاریابی رسمی تر، دارای اثری معنادار و منفی بر تمام آن معیارها می باشند. بنا بر این یافته ها، فرض H3 نیز تا حدودی دهد.۵) انتخاب نمادهای مناسباز نخستین گامها در حل مسئله های ریاضی، تبدیل مسئله به صورتی نمادین می باشد . در انتخاب نمادها باید هر ایده کلی را لحاظ کرده و آن را بطورنمادین بیان کنیم . بی دقتی در انتخاب نمادها ممکن است به از بین رفتن یا مبهم شدن بعضی از روابط منجر شود .۶) استفاده از تقارنوجود تقارن در یک مسئله موجب می شود که با عملیات کمتری مسئله را به جواب برسانیم .۷) تجزیه به حالتهای ساده ترگاهی اوقات می توان یک مسئله را به تعدادی مسئله ساده تر و کوچکتر تبدیل کرد که هر کدام از این مسائل ساده تر را می توان جدا گانه در نظر گرفت.۸) کار عقب روندهکار عقب رونده یعنی اینکه نتیجه مورد نظر را مفروض گرفته شروع به استنتاج هایی از آن کنیم تا به یک مسئله حل شده برسیم . در این صورت گامهای معکوسی را در نظر بگیریم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .۹) بررسی نقیضاستفاده از تناقص یعنی مفروض گرفتن نادرستی حکم با استنتاج به نتیجه نا درست یا متناقضی رسیدن از