مشتریانمان تا چه حد راضی هستند امری غیرمحتمل به نظر میرسد. البته انجام دادن آن خالی از لطف نیست،\nاما هزینه بسیاری به بار خواهد آورد.اگر به دنبال متریکهای قابل انجام هستیم باید یک یا چند متریک را با متریکهایی که برای اندازه گیری کارایی، گزینه بهتری هستند جایگزین کنیم. یکی از متریکهای محبوب، تعداد شکایات است.باید به این نکته جالب هم اشاره کنیم که اگر انتخاب متریکها صرفاً به خاطر این است که م\ادی را برای شرکت شما به ارمغان می آورد. این امر باعث می شود مشتریان بالقوه به شما اعتماد کرده و مشتاق معامله با شما باشند.مطلب مرتبط: طراحی و اجرای کمپین بازاریابیکمت\nر، بیشتر است (Less is More)در برنامه ریزی کمپین خود، یک رویکرد حداقلی برای تماس با مشتریانتان داشته باشید. شما باید به اندازه کافی با آنها تماس داشته باشید تا پیامهایتان را انتقال دهید و نه بیش از این. بمباران یک مشتری بالقوه با پیا
ادامه مطلب ...