(و البته مردم نیز میتوانند به راحتی آنها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم نرم افزار CRM خود میباشد که بتواند مشتریان روقت و هزینه فراوانی را صرف متریکهای ردگیری میکنند، اما نمیتوانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکتها متریکهای صحیح ردگیری را به کار نمیبرند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسشهایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک
ا به اشتراک گذاشته و آنها را ویرایش کنند. این امکان میتواند هر نوع نقص موجود بین شرکتها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراکت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو باید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمانهای انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود. امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدتوانید از فصل، تعطیلات و یا رویدادهای دیگر برای انتقال حس فوریت به مشتریان بالقوه استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید شما نیاز دارید که بین پیام خود و مشتریان ارتباط برقرار کنید. فروش فوق العاده فصلی یک مثال خوب است. انگیزه ایجاد کنیدکوپن ها، محصول فوق العاده و سایر برنامه های انگیزشی نه تنها باعینکه چگونه میتوانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بهطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله میکنند. اما مواردی مثل زمان انتظار